si HANDSOME && si CANTIK!

Sunday

the best therapy is shopping

dalam pada assignments menimbun, dan kuiz berderet, aku sempat lagi shopping untuk hilangkan stress. siapa cakap shopping tu tak penat? tipu. even kau shopping online pun still rasa penat tau. 2 hari lepas, hampir pukul 2pagi aku selesai shopping online. punya la gigih selongkar satu-satu shopping blog yang ada jual 'long dress'. i mean yang betul betul long punya sampai cecah buku lali if aku pakai. and finally i found it. tapi, nama pun shopping, mesti ada 'ter'beli barang-barang yang tak berkenaan. yang paling penat, bila da jumpa dress yang kita nak, kena pula tunjuk dekat boyf mana yang sesuai, mana yang tak sesuai, mana yang cantik, mana yang tak cantik. tu yang sampai pukul 2pagi selesai shopping. ohh yaa, credit untuk boyf sebab teman shopping walaupun di alam maya, dan terima kasih juga sebab baik hati nak belanja semua tu. kalau aku tahu, aku beli lebih hihihi -__-' terima kasih juga sebab sudi membaca. datang lagi.

No comments:

Post a Comment