si HANDSOME && si CANTIK!

Saturday

i just loved wedding.

wedding. wedding. wedding. 

28 jan 2011 hari tu ada wedding, Ombak punya abang kahwin. Ombak is one of my classmates when i was in Teknik Perd JB. Lama gila aku tak jumpa Ombak sebab F5 Ombak pindah sekolah. So, bila dia jemput pergi kenduri kahwin abang dia tu kire macam peluang la nak jumpa semula since bila ajak lepak je mesti ada je hal. Lagipun rumah dia dekat Bangi, dekat sangat dengan rumah aku dekat Kajang tu.


at first, yang nak g wedding ni just aku, nazmi, kobes dengan ijam. tapi, at last minute ijam canceled sebab dia ada kenduri dekat Senawang. And last minute juga baby cakap baby nak ikut aku dengan Nazmi since dia bosan duduk rumah sorang sorang. So, here we go. Bila da g kenduri kahwin, mesti la akan jumpa kawan-kawan lama kan. Yesss, aku jumpa Fara dengan Dyla. Ohmymymy lamanya aku tak jumpa 2 orang tu. Last aku jumpa time amik result SPM dulu. haha. Lamaaa kannnnnnnnnnnn. Lepastu aku jumpa Apik. Apik tu cousin si Ombak and Afiq. degan Apik pun lama gila tak jumpa. 


Ohh yer, meet Ombak, 2 from right. Helloooo Ombak :)

1 comment:

  1. wedding kau tlg jemput aku
    kalau tak sentap mek seribu tahun! hahahaha

    ReplyDelete