si HANDSOME && si CANTIK!

Wednesday

cerita pendek

Salam. Sebenarnya tak ada apa yang aku nak update dekat korang. Cuma, ada 1 hari tu aku sibuk dok ushar blog orang, aku terjumpa ayat ni. Oleh kerana aku rasa ayat ni macam best je, so, nak share la kat korang sikit;

" kalau kita betul-betul sayangkan seseorang, lepaskan dia pergi, jangan kau halang dia, andai sudah tersurat dia milik kau, suatu masa nanti dia pasti balik pada kau walau sehebat manapun pengganti yang dia jumpa dan andai kau sayangkan sesuatu benda itu, jangan kau genggam dia terlampau kuat, bimbang ianya pecah didalam genggaman kau sndiri "

Well, aku rasa ada betulnya la ayat ni. Cuma satu aku nak tambah, jangan terlalu takut akan kehilangan sesuatu / seseorang sebab, bila kita terlalu takut la, benda tu yang akan terjadi. Ehh, faham tak apa yang aku cuba sampaikan? Kalau faham bagus lah. Busy dengan kelas sampai tak sempat nak update cerita. Okay muntah. Till we meet again kesayangan. Bye.

No comments:

Post a Comment