si HANDSOME && si CANTIK!

Monday

a long distance relationship but still love is in the air


Assalamualaikum. Selamat pagi. Selamat berpuasa.

Aku rasa kawan-kawan aku semua da sedia maklum yang mama, papa tak duduk sama. Maksud aku, mama di JB, manakala papa di Kajang. But still papa akan balik JB every weekend. So, bila sorang di Barat, sorang di Selatan, maka akan terdapat lah kekangan masa untuk diisi bersama-sama, berdua-dua.

Jadi semalam, secara tidak sengaja aku terdengar mama dengan papa berbual through phone. Ingin ditekan kan di sini TIDAK SENGAJA. Ini kerana mama telah membuat LOUDSPEAKER sewaktu papa call (sebab time tu mama tengah makan rambutan -.-) dan aku berada di sebelah mama.

At the end of conversation :

Papa : Blablablablabla......
Mama : Okay pa, bye.

Sebaik sahaja mama tekan butang merah, papa call balik,

Mama : Kenapa pa?
Papa : Tak de cakap I Love You pon?
Mama ketawa jap, aku yang berada disebelah terkedu jap sambil turut ketawa.
Mama : Hahaha sorry pa, mama lupa. I Love You pa. Kakak ketawa dengar kite bebual.
Papa : Hehe I Love You too ma. Kirim salam kakak.

Mahunya aku tak terkedu. Setahu aku, papa bukan lah jenis romantik. Papa aku kaku je owh, macam kayu. Tak percaya kau boleh tanya adik-adik aku. Alolololololo omel nya mama, papa aku bercinta. Hihihi.

Come, let me introduce to uolls my mama and papa yang suuwwiiiiittttt. Alolololololo.



Thats all for today. Till we meet again. Goodbye darlings.


3 comments:

  1. zatyyyyyyyyyyy comel nyaaaaaaaaa :)

    ReplyDelete
  2. lomentiknyeee punnn meleka! alolololo :) kirim salam!

    ReplyDelete
  3. Semoge kekal hingge akhir hayat .... :))

    ReplyDelete